• V9 Roamer
  • V9 Bobber
MEVCUT RENKLER
  • Item 1
  • Item 2

V9 Bobber

€ 13.000

VIDEO'YU IZLEYIN

V9 BOBBER: MOTO GUZZI YENİ BİR SEGMENT YARATMIŞTIR

V9 Bobber ismi çizginin temel özellikleri, tasarım saflığı ve dolayısıyla orijinal sportiflik gibi tamamen mat siyah görünüm ile vurgulanmış konseptleri ortaya koymaktadır. Moto Guzzi'nin geleneksel spor motoru etkin bir şekilde orta boyutta bobber serisi segmentini yaratır ve burada V9 mevcut durumda tek temsilci olarak yer alır. Bobber motorlar ilk olarak ABD'de 2. Dünya Savaşı sonrasında ortaya çıkmış ve tutkulu sürücülerin çamurlu pistlerde daha hızlı gitme hedeflerini yerine getirmelerini sağlayacak tüm detaylar mevcuttur. Bu koşullarda yarışmak için, sürücüler aşırı büyük tekerlekleri monte etmek için kullanılmış, motorlara daha geniş bir ayak izi vermiştir. Bu stili takip ederek, V9 Bobber'da hiçbir krom kaplama yer almamış ve cilalı kısımlar mat siyah detaylar ile değiştirilmiştir. Yan paneller ve yakıt tankı koyu siyahtır ve birkaç grafik detay sarı veya mat kırmızıdır. Egzoz ünitesi, aynalar ve her iki metal çamurluk koyu mat renkte boyanmıştır. Çamurluk dikkatli bir şekilde kısaltılmış ve boyutu azaltılmış böylece V9 Bobber'ın minimal görünümüne katkıda bulunulması sağlanmış ve oldukça kompakt bir optik ünitenin eklenmesi sağlanmıştır. 16 inç mat siyah jantlar da gri Moto Guzzi logosu ile donatılmış ve daha büyük tekerlekler eklenmiştir (130/90 ön, 150/80 arka). Bu özel tekerlekler ve özel tasarımı ile bile, motor hala mükemmel sürüş keyfi ve tutuş sağlamaktadır. Hatta V9 Bobber gerçek bir Moto Guzzi modelidir ve bu şekilde sürülebilirlik güzellik için feda edilmemiştir. V9 Bobber aynı zamanda V9 Roamer ile daha sıkışık ve sportif sürüş konumu ile ve siyaha boyanmış düşük tutma çubuğu ve uzun koltuk dolayısıyla farklılık göstermektedir. Bahsi geçen son özelliğin zeminden yüksekliği sadece 770 mm olup, buna aşırı düşük boş ağırlık olan 199 kg eklendiğinde, V9 Bobber ile elde edilecek konfor, kontrol ve sürüş keyfi düzeyini tahmin edebilirsiniz.

YENİ 850 İKİZ SİLİNDİRLİ MOTO GUZZİ MOTORU

V9 Roamer ve V9 Bobber yeni bir güç birimine sahiptir, ve her zamanki gibi Mandello del Largo'da Moto Guzzi tesisinde inşa edilmiştir. Bu tabii ki 90 derece ters V-ikiz hava ve benzin ile soğutulmuş motordur, bu kurulum tüm mevcut Moto Guzzi motorlarında farklı motor kapasiteleri ve performans düzeyleri ile kullanılmakta ve mükemmel sürüş dinamiği ve benzersiz bir ses sağlamaktadır. Torku ve elastikliği maksimize etme amacıyla geliştirilmiş olup, bunlar sürüş zevkini ve yol keyfini sağlayan temel özelliklerdir. Motorun altından başlayarak, yeni alüminyum krank mili temel noktalarda sertleşmiş, yeni bir yağ deposu ile ve hareketsizlik özelliği kalibre edilmiş krank mili ile daha canlı hale getirilmiş ve doğru motor freni ile donatılmıştır. Yağlama sistemi içeride daha yüksek ısı kapasitesi elde etmek ve güç emilimini hem performansı hem de yakıt tüketiminden avantaj elde etmek amacıyla azaltmak üzere tasarlanmıştır. Havalandırma sistemi güç kaybını krank hücreleri içerisinde pompalama ve yeni düşük akışlı yağ pompası nedeniyle daha az güç emilimi dolayısıyla azaltmıştır. Yağ pompası emme borusu baypas subabı da yenidir. Yeni piston soğutma yağ püskürtücüler kontrol subabı ve akış yönetimi ile mevcuttur. Alternatör kapağı aynı zamanda yenidir ve şu anda kaçak gaz çıkışını içermektedir.
Motorun üst kısmında, termodinamik tamamen yenidir. Alüminyum başlıklar, pistonlar ve silindirler motorun özelliklerini tamamen kullanmak üzere tasarlanmıştır. Küp kapasitesi ise iç çap ve vuruş değerleri olan 84x77 mm ile sağlanmıştır. Dağıtım itme çubuğu sistemi ile kontrol edilmekte ve silindir seti başına başlık kısmında artan iki vana bulunmaktadır (ve artık paralel değildir, V7 II motorunda da olduğu gibi). Yakıt tedariği tek parçalı Marelli elektronik enjeksiyon sistemi kullanmaktadır. Elektronik motor kontrol ünitesi yenidir. Dikkat edilmesi gereken bir diğer husus ise ek hava sisteminin giriş başlıklarıdır ve üçlü katalitik dönüştürücü ile birleştirildiğinde, çift oksijen sensör ve motorun tamamen yeniden tasarımı çift 850 Moto Guzzi'yi EU4 standartları ile tamamen uyumlu hale getirilmiştir. Ünite 3000 dev/dak'da 62 Nm tork kapasitesine sahip olup, maksimum 55 BG güce 6250 d/dak'da sahiptir ve rakamlar Moto Guzzi'ninn daha düşük rpm değerlerinde daha da yüksek tork elde etme taahhütünü göstermektedir. Bu motor şaşırtıcı bir karakter ve cevap verme özelliğine sahip ve gerçekten heyecanlı sürüş deneyimine katkıda bulunmaktadır. Gücü 35 kW ile sınırlandırılmış bir versiyon ile mevcut olup, A2 lisansı kısıtlamalarına uygun ve yeni Guzzi sürücüleri için idealdir ve düşük toplam ağırlık ve genel olarak her iki V9 modelinde sürüş kolaylığı sağlanmaktadır.
850 Moto Guzzi motorunun diğer bir yenilikçi özelliği ise 170 mm çaplı ve tekli kuru plakalı debriyaj kolu olup, mükemmel tork aktarımı ve duraklamayan güç sağlamaktadır. Bu zaman içerisinde güvenilirliği ve sağlamlığı artırırken, gidona yüklenen yük daha iyi kontrolörlük ve sürüş konforu için azaltmıştır. Altı vites yeni olup, özel ve yumuşak debriyaj kolu kullanılmış, örneği olmayan oranlardan yararlanmakta ve torktan en fazla performans sağlanmakta ve motor gücü sağlanmaktadır. Nihai aktarım yeni çift bağlantılı sürüş mili ile boyutu artırılmış olarak gerçekleştirilir ve yeni konik dişli güçlü torkun güvenilir yönetimini ikiz motor ile sağlamaktadır. Dökme alüminyum yana açılır kol motor performansını desteklemek üzere ve aynı zamanda yeni 150 mm'lik tekerleğin eklenebilmesi için tasarlanmış ve boyutlandırılmıştır.

ŞASİ MİMARİSİ: MOTO GUZZİ GELENEĞİNİN KALİTESİ

Carlo Guzzi muhtemelen motorun tüm potansiyelini ortaya çıkarabilen bir çerçevenin ve yol yüzeyindeki pürüzlere mükemmel şekilde cevap veren bir süspansiyon ünitesinin önemini anlayabilen ilk kişidir. Hatta, 1928 yılında üretilen Norge GT modeli "yay çerçeve" ile ve ön ve arka süspansiyon ile donatılmış güvenlik ve sürüş keyfi açısından en önemli avantajları getiren ilk motorsiklettir. Moto Guzzi geleneği mükemmel sürüş kaliteleri kabul gören modelleri üretmeye dayanır. Geleneksel motorsikletler açısından ise mutlaka 1970 yılında V7 Police adı ile LAPD (Los Angeles Polis Departmanı) tarafından bir dizi sıkı test sonrasında satın alınan California'dan bahsetmek gerekir.
Bu geleneğin arka planında, Moto Guzzi V7 II gibi motorsikletler ve büyük 1400lerden oluşan filolar inşa etmekte ve bunlar ilgili segmentlerde yol tutuşu açısından gerçek benchmarkları oluşturmaktadır. V9 ise Moto Guzzi tarafından sürüş keyfi ve etkinlik açısından üretilen son mücevherdir. Yeni çelik çift tüplü kızak çerçeve motorun ön ve arka kısmında ideal ağırlık dağılımını sağlar bu şekilde Mandello del Lario'da üretilen tüm motorsikletler açısından sürebilirlik ve dinamik denge özellikleri sağlamaktadır. Tasarımcılar direksiyon başlığında köşebent bulunan ön kısma ve yeni eğim ve iz sürme kapasitelerine özellikle dikkat etmiş, böylece tutuş ve stabilitenin mükemmel birleşimi ve aynı zamanda kesinlik ve hissetme ile muhteşem sürüş sağlanmıştır. Bunlara ek olarak, tüm yapı detaylara gösterilen dikkat ve detaylara yönelik kaynak ve boya gibi son işlemlerden yararlanmıştır. Süspansiyon da yeni olup, geleneksel uzun mesafeli (130 mm) döndürülmüş çatallar ve çerçeveye bağlanmış ve her zaman kademeli ve kontrollü karşılık verebilen bir çift yeni ön yüklemeli yaylı ayarlanabilir şok emiciler kullanılmıştır. Fren sistemi de V9 modeline özeldir: ön taşıyıcıda yeni bir pompa bulunmakta ve 320 mm çelik disklerin karşısında Brembo dört pistonlu fren kaliperleri bulunmaktadır. Arkada ise entegre depo ile pompa 260 mm diski ve iki pistonlu hareketli kaliperi aktive etmektedir.

EKİPMAN: TÜMÜ GÜVENLİK VE SÜRÜŞ KEYFİ İÇİN

Son zamanlarda üretilen tüm Moto Guzziler gibi, V9 da aynı zamanda tam kapsamlı gelişmiş elektronik sistem setine aracın içerisine çok dikkatli bir şekilde yerleştirilmiş olarak sahiptir ve bu sürüşü daha güvenli ve kolay hale getirmektedir. Motorsikletler standart olarak geliştirilmiş, iki kanallı ABS ile gelmekte, normal sürüşte non-invazif olup, tekerleklerin gerçekten ihtiyaç olduğunda kilitlenmesi önlenmekte ve iyi bilinen MGCT (Moto Guzzi Çekiş Kontrolü) ile Moto Guzzi'nin gelişmiş çekiş kontrolü elektronik motor yönetim sistemine entegre edilmiş ve iki farklı çalıştırma düzeyinde ayarlanabilir ve deaktive edilebilirdirler. Böylece arka tekerleğin herhangi bir yol yüzeyinde daha iyi tutuş elde etmesi sağlanırken motor torku eğer gerekirse motorun atılımının azaltılması yoluyla düşürülür. Diğer standart özellikler ise sabitleyici ve direksiyon başlığının altında bulunan ve harici araçları şarj etmek için kullanışlı olan USB portudur.
Yeni elektronik enstrümanlar, tekli yuvarlak kadran ile aynı zamanda iki V9 modelinin stiliyle uyumludur. Hız ölçerde analog bir kadran bulunmakta, tüm diğer bilgiler ise dijital kutuda tutulmaktadır: odometre, kısmi seyahatler ve günlük seyahatler (kapatıldıktan sekiz saat sonra otomatik olarak sıfırlanır), seyahat süresi, anında ve ortalama yakıt tüketimi, saat, harici sıcaklık, ortalama hız, MGCT düzeyi ve bunlara ek olarak vites konumu ve sabit ve maksimum değeri kullanıcı tarafından ayarlanabilen gösterge. Bu şekilde, sürücü belirlenmiş aralıktaki motor devinimlerini kontrol edebilir, örneğin yakıt bittiğinde veya yakıt tüketimini minimize etmek için. Kapsamlı aksesuar kataloğunda aynı zamanda MG-MP bulunmaktadır. MG-MP aracı akıllı telefona bağlayabilen ve benzersiz miktarda seyahat için kullanışlı olabilecek bilgi sağlayan Moto Guzzi multimedya platformunu ifade eder.

MOTO GUZZI MEDYA PLATFORMU V9'U DÜNYAYA BAĞLAR

Opsiyonel multimedya platformu Moto Guzzi V9 Roamer ve V9 Bobber motorları için mevcuttur. MG-MP motorunuzu akıllı telefonunuza bağlamanıza izin veren ve sonrasında internete bağlanabilen yenilikçi bir multimedya sistemidir. App Store ve Google Play'den bedava olarak yüklenebilen bu uygulama ile, akıllı telefonunuz (iPhone veya Android) aslında sofistike bir çok fonksiyonlu araç bilgisayarına dönüşür ve araç ile İnternet arasında bağlantı oluşturur.
Kablosuz bağlantı aynı zamanda bir dizi araç bilgilerini akıllı telefonunuzun ekranında görmenize ve böylece seyahat parametrelerini sürekli gözlemlemenizi sağlar. {0>Akıllı telefonun dokunmatik ekranı seçtiğiniz beş parametreyi aynı anda görüntülemenizi sağlar seçim yapabileceğiniz kapsamlı menüde hız ölçer, devir sayıcı, anında güç, anında tork, anında ve ortalama yakıt tüketimi, ortalama hız ve batarya voltajı, boylamasına hızlanma ve kapsamlı seyahat bilgisayarını içermektedir.. "Ekolojik Sürüş" özelliği yakıt tüketimini kısıtlamaya ve çevre dostu sürüş sağlamaya yardımcı olurken, seyahat sırasında elde edilen sonuçların özet değerlendirmesini sunar.
Seyahat verilerini kaydedebilir ve bunları bilgisayarınızda veya doğrudan akıllı telefonunuzda inceleyebilir, gidilen mesafeyi aracın çalışma parametreleri ile birlikte inceleyebilirsiniz. Sistem aynı zamanda bilmediğiniz bir yere park ettiğinizde aracınızı kolayca bulmanızı ve kapatıldığı yeri otomatik olarak kaydetmenizi sağlar. MG-MP "Tutuş Uyarı" fonksiyonunu içerir ve bu fonksiyon çekiş kontrolü sırasında maksimum görüş için göstergeleri tekrarlar ve gerçek zamanlı olarak sürüş performansınız hakkında yol yüzeyi koşullarına göre bilgi sağlar. Özel bir gösterge ışığı mevcut tutuşun aşırı kullanımı halinde uyarı verir. Cayroskopların sinerjik kullanımı ve araçtan elde edilen bilgiler sayesinde ve yeni Moto Guzzi için özel olarak geliştirilen algoritmalar sayesinde akıllı telefon virajlarda açıyı ölçen sofistike bir araca dönüşür. Sınır eşikleri hem açı hem de araç ve motor hızı için belirlenebilir. Bu limitler aşıldığında ise ilgili gösterge ışıkları yanar veya sanal tahta yanıp sönmeye başlar.

ORİJİNAL AKSESUAR YELPAZESİ

Yeni V9 modelleri geniş kapsamlı bir şekilde gerçek Moto Guzzi aksesuarları kullanılarak kişiselleştirilebilir. Moto Guzzi diğer tüm orijinal motorsiklet bileşenleri gibi kalite ve güvenilirlikten emin olmak üzere sıkı testlerden geçen parçaları tasarlar ve üretir. Standart parçalar ile kolayca değiştirilebildikleri gibi motorsikletin orijinal haline kolayca dönmesini sağlarlar. Aynı zamanda onaylı olup ve dolayısıyla tamamen "yasal" olup motorunuzu fabrika garantiniz iptal olmadan kişiselleştirmenize izin vermektedir.
V9 Roamer modelinin daha klasik versiyonu turizm amaçlı deri koltuk çantaları seti ve özel krom bagaj rafına yerleştirilecek tekli çanta (hep deri) gibi çeşitli aksesuarlar ile kişiselleştirilebilir. Aynı zamanda koruyucu, jelle geliştirilmiş ikiz koltuk ve tam sürüş konforu için ek far seti bulunmaktadır. Özel yüksek kaliteli, alüminyum parçalarda, kilitli depo kapağı, fren ve debriyaj kolları, sürücü ve yolcu ayak koyma yerlerinin örtüleri, vites ve arka fren pedalları ve arka görüş aynaları dahil çeşitli parça seçenekleri sunulmaktadır. Diğer bir özellik ise yeni 850 ikiz silindirin sesini daha da çekici hale getiren yasal mercilerce onaylanmış egzoz ünitesidir.
V9 Bobber modelinin daha temel stili çeşitli özel aksesuarları haketmekte. Bunların arasında en önemlilerinden biri de arka çizgileri daha hafifleştiren sürücü koltuğudur (gerektiğinde yolcu kısmını ekleme opsiyonu ile birlikte). Moto Guzzi V9 Bobber modeli için tamamen siyah görünüm ve derin ses ile onaylanmış sportif egzoz sistemi tasarlamıştır. Alüminyum parçalar ile motoru daha özel ve çekici hale getiren bir çok detay vardır fakat aynı zamanda daha pratik aksesuarlar da bulunmaktadır. Bunlara örnek olarak V9 Bobber modelinin tasarımına mükemmel uyum gösteren şehir stilinde bavul setleri verilebilir.

RENK VERSİYONLARI

Moto Guzzi V9 Bobber modeli iki renkte mevcuttur, her ikisi de tamamen mat cila ile üretilir: Nero Massiccio sarı çizgilere, Grigio Sport ise kırmızı eklemelere sahiptir.